- HERVIS – česta pitanja
- Ovdje ćete pronaći nekoliko najčešćih pitanja u vezi s našom internetskom, ali i stacionarnom trgovinom. Ako ne možete pronaći odgovor na svoje pitanje među pripremljenim odgovorima na najčešća pitanja, zatražite pomoć od našeg pozivnog centra.
- 1. Registracija i moj račun
- 1.1 Kako mogu otvoriti web-račun?
Ako želite otvoriti nov račun, kliknite na Moj račun, Registrirajte se sada i unesite svoje podatke. Sva polja označena * popunite pravilnim podacima. Lozinku koju sami odabirete i navedenu e-adresu trebat ćete za kasniju prijavu (Login). Završite prijavu pritiskom na Registrirajte se sada. - 1.2 Mogu li kasnije još promijeniti svoje osobne podatke?
Da. Svojim podacima za prijavu (Login-podaci) prijavite se na www.hervis.hr. Idite na Moj račun i zatim na Moji podaci. Ovdje možete u svakom trenutku promijeniti podatke kao što su ime, adresa ili podaci za prijavu. - 1.3 Kako mogu promijeniti svoju lozinku?
Prijavite se svojim podacima za prijavu i idite na Moj račun i Moji podaci. Pod Podaci za prijavu možete promijeniti svoju lozinku i adresu e-pošte. - 1.4. Što mogu učiniti ako sam zaboravio/la svoju lozinku?
Kliknite na Moj račun i odmah zatim na „Zaboravljena lozinka“. Unesite adresu e-pošte koju ste registrirali kod nas. Za neko vrijeme primit ćete e-poštu s lozinkom i vezom kako biste upisali novu lozinku. - 1.5. Moram li za slanje narudžbe otvoriti račun kupca?
Ne. Ako želite nešto naručiti putem Interneta, možete naručiti kao gost.
- Općenita pitanja o Hervis SportsClubu
- Pitanja o registraciji i prijavi u Hervis SportsClub
- Pitanja o klupskim pogodnostima i popustima
- PITANJA O KLUBSKIM POGODNOSTIMA I POPUSTIMA
- Za svaku kupnju u trgovini i u online shopu: 1 bod = 1,00 EUR
- Preuzimanje aplikacije
- Registracija u Hervis SportsClub
- Preporuka prijatelja
- Rođendan
- Ažuriranje profila
- Sudjelovanje na događanjima
- i mnogo više…
- Zašto se moji bodovi ne dodaju dostupnim bodovima odmah nakon kupnje?
- Pitanja o klupskoj kartici
- Pitanja o zaštiti podataka i sigurnosti
1.1. Koje su prednosti članstva u Hervis SportsClub-u?
Članstvo u Hervis SportsClubu donosi brojne promotivne ponude, popuste i ekskluzivne pogodnosti te sudjelovanje u događanjima. Registriraj se u novom SportsClub-u i svakom kupnjom skupljaj vrijedne bodove koje u svakom trenutku možeš pretvoriti u bonus i iskoristiti kao popust pri sljedećoj kupnji: u trgovini ili online. Bodove možeš skupljati na Hrvatskoj, ali od 1.1.2023 u svim Hervis državama u kojima možeš plaćati eurima.
Zvuči zanimljivo? Više informacija možeš pronaći ovdje à https://www.hervis.hr/store/club
1.2. Je li članstvo u Hervis SportsClub besplatno?
Članstvo u Hervis SportsClub-u je besplatno i ne uključuje nikakve obveze i troškove.
1.3. Ostvarujem li popuste kao član Hervis SportsClub-a?
Svi novi članovi dobiju 10% popusta kao poklon dobrodošlice za korištenje u trgovini. Sakupljene bodove možeš u bilo kojem trenutku pretvoriti u bonus, dok očekuju te i drugi ekskluzivni popusti.
2.1 Kako se mogu učlaniti u Hervis SportsClub?
Registriraj se brzo i jednostavno putem Hervis Sports aplikacije ili online i iskoristi svoje pogodnosti pri prvoj kupnji.
2.2. Trebam li Hervis online račun za registraciju u Hervis SportsClub?
Ukoliko već imaš otvoren račun u Hervis online trgovini, prvo se registriraj u Hervis SportsClub.
2.3. Mogu li se u Hervis SportsClub učlaniti iu poslovnici Hervisa?
Prijava putem papirnatog obrasca više nije moguća. Jednostavno se registriraj u Hervis Sports aplikaciju i iskoristi pogodnosti Hervis SportsClub-a pri prvoj kupnji.
2.4. Već imam online račun. Znači li to da sam automatski član Hervis SportsClub-a?
Ne, ali dovoljno je nekoliko brzih klikova da postaneš član Hervis SportsClub-a. Nakon registracije u Hervis SportsClub, već pri prvoj narudžbi možeš iskoristiti sve pogodnosti.
2.5. Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke u Hervis SportsClubu?
Svoje osobne podatke (npr. ime, adresu) možeš promijeniti u bilo kojem trenutku pod "Moji podaci" u korisničkom računu na web stranici ili pod "Uredi profil" izravno u aplikaciji. Rado ćemo ti pomoći i putem e-maila ili telefona u našem klubskom centru.
2.6. Zaboravio sam lozinku. Kako mogu dobiti novi?
U okviru za prijavu klikni na "Zaboravljena lozinka?", upiši svoju e-mail adresu i slijedi link koji smo ti poslali mailom kako bi se ponovno ulogirao.
3.1. Trebam li se registrirati za novi Hervis SportsClub kako bih iskoristio svoj bonus od starog SportsClub članstva?
Stari bonusi istekli su nakon godinu dana i više se ne mogu iskoristiti. Vaš novi bonus vrijedi 1 godinu - kao i prije. Za sljedeću kupnju jednostavno pokažite svoju Hervis SportsClub karticu u aplikaciji na blagajni.
3.2. Istječe li kartica?
Od kolovoza 2024, plastične kartice više nisu u upotrebi. Ako do tada niste prenijeli svoju plastičnu karticu na svoj digitalni profil i aplikaciju, morate se ponovno registrirati.
3.3. Član sam Hervis SportsCluba 3 godine, znači li to da sam automatski član novog SportsClub-a?
Nije automatski, ali proces je vrlo jednostavan. Sve što trebaš učiniti je prijaviti se sa svojim postojećim podacima i prihvatiti nove Opće uvjete poslovanja Hervis SportsClub-a.
3.4. Postoje li još SportsClub promocije kao što su shopping dani, kuponi, VIP večeri/dani?
Da, to se neće promijeniti.
3.5. Mogu li naručivati u Hervis internetskoj trgovini bez članstva?
Da, ne moraš biti član Hervis SportsClub-a da bi moral naručili robu. Međutim, ne moraš skupljati bodove za obavljene kupnje niti pretvarati bodove u bonus. Jednostavno koristi opciju "Naruči kao gost".
3.6. Mogu li iskoristiti svoj stari i novi SportsClub bonus za konverziju bodova pri istoj kupnji?
Bonus možeš iskoristiti u trgovi u Hervis internet trgovini!
4.1. Koliki popust (postotak) dobivam kao član kluba?
Kao član Hervis SportsCluba dobivaš jedinstveni poklon dobrodošlice - 10% popusta za kupovinu u trgovini. Redovne su akcije i za članove Hervis SportsCluba.
4.2. Kako mogu skupljati bodove?
Može se dogoditi da naručena roba ne odgovara. Bodovi se aktiviraju tek nakon isteka roka povrata.
4.3 Zašto se moji bodovi ne dodaju među raspoložive bodove odmah nakon kupnje?
Može se dogoditi da naručena roba ne odgovara. Bodovi se aktiviraju tek nakon isteka roka povrata.
4.4 Pitanje: Koliko dugo traje razdoblje povrata?
4 tjedna.
4.5 Koliko dugo vrijede moji bodovi?
Tvoji bodovi vrijede 12 mjeseci. Također ćemo te obavijestiti o tome 1 mjesec prije isteka bodova (ali trebaš omogućiti push obavijesti).
4.6 Kako mogu dobiti bonus u novom Hervis SportsClubu?
Bonus dobivaš ručnim pretvaranjem dostupnih bodova u bonus u aplikaciji. 100 bodova = 1,00 EUR.
4.7 Mogu li iskoristiti svoj stari bonus ili novi SportsClub bonus u Hervis online trgovini?
Ukoliko svoje bodove pretvorite u bonus, isti možete iskoristiti i u Hervis internet trgovini.
4.8. Postoje li posebne ponude za članove Hervis SportsClub-a?
Za članove Hervis SportsClub-a imamo brojne ponude, kao što su pozivnice na VIP shopping dane, promotivne ponude, popuste, snižene startnine i druge partnerske ponude.
4.9 Mogu li koristiti pogodnosti kluba samo na Hrvatskoj?
Pogodnosti Hervis SportsClub-a možeš uživati u svim poslovnicama Hervisa u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj i Mađarskoj. Bodove možete skupljati na Hrvatskoj, tek od 1. 1. 2023 u svim zemljama koje koriste euro kao valutu. No, bonus se može iskoristiti samo u zemlji u kojoj je kreiran Hervis SportsClub korisnički račun.
4.10 Gdje mogu vidjeti koliko bodova imam na raspolaganju?
Stanje bodova možeš provjeriti u svakom trenutku u aplikaciji ili na hervis.hr pod "Moj račun". Cjelokupnu povijest rezultata možeš pronaći i u aplikaciji Hervis Sports.
5.1. Izgubio sam Hervis SportsClub karticu. Što učiniti?
Uz tvoju Hervis SportsClub digitalnu karticu dosadašnja plastična kartica ionako je prošlost. Digitalnu klupsku karticu uvijek imaš pri ruci.
6.1. Kako se pohranjuju moji podaci?
Sve informacije na temu zaštite osobnih podataka možeš pronaći ovdje.
6.2. Je li moj korisnički račun zaštićen od pristupa trećih strana?
Sve informacije na temu zaštite osobnih podataka možete pronaći ovdje.
6.3. Kako se koriste moji podaci?
Sve informacije na temu zaštite osobnih podataka možeš pronaći ovdje.
6.4. Kako mogu zatvoriti ili izbrisati svoj račun?
Sve informacije na temu zaštite osobnih podataka možeš pronaći ovdje.
- 3. Novosti – e-novosti
- 3.1. Kako se mogu prijaviti za primanje e-novosti?
- Ako se prilikom otvaranja računa HERVIS još niste pretplatili na primanje e-novosti, to možete učiniti i naknadno, i to na kartici Usluge > E-novosti. Tamo popunite sva polja označena * i od sada više nećete propustiti nijednu ponudu ni akciju.
- 3.2. Koje su prednosti primanja e-novosti?
Putem e-novosti koje šaljemo e-poštom redovito ćemo vas obavještavati o svim ekskluzivnim akcijama, aktualnim ponudama na Internetu, kao i u prodavaonicama, novim proizvodima, informacijama o događajima... Tako ćete uvijek prvi saznati za sve akcije i popuste te zasigurno nećete propustiti nijednu iznimnu priliku za povoljnu kupnju moderne sportske odjeće, obuće i opreme! - 3.3. Koliko često ću primati e-novosti?
Naše e-novosti primat ćete u pravilu dva puta tjedno. - 3.4. Kako mogu otkazati primanje e-novosti?
Za otkazivanje primanja e-novosti jednostavno kliknite u polje „Odjava“ koje se nalazi u donjem dijelu (podnožje) svakih e-novosti.
- 4. Kupnje i naručivanje
- 4.1. Može li odabrane proizvode naručiti svatko i u svakom trenutku?
Primamo narudžbe fizičkih i pravnih osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj. Kupnja/naručivanje u našoj web-prodavaonici moguće je 24 sata dnevno, sve dane u godini. - 4.2. Kako se ustvari odvija postupak naručivanja u web-prodavaonici HERVIS?
1. Stavite odabrane proizvode u košaricu. To učinite klikom na gumb „U košaricu“.
2. Nakon dovršetka odabira kliknite na gumb „Na blagajnu“ u košarici.
3. Ako još niste prijavljeni, sada unesite svoje podatke. Ako ste već prijavljeni, ponovno provjerite svoje podatke i sadržaj narudžbe te odaberite željeni način plaćanja. Na kraju postupka naručivanja možete unovčiti kod za popust ako ga imate.
4. Da biste dovršili narudžbu, kliknite na gumb „Potvrdi narudžbu“.
5. Nakon uspješnog dovršetka plaćanja poslat ćemo vam e-poštu s potvrdom narudžbe. - 4.3. Koje cijene vrijede u web-prodavaonici?
U web-prodavaonici vrijede one cijene koje su u trenutku naručivanja navedene pokraj proizvoda i to u nacionalnoj valuti (uključujući zakonski propisan porez na dodanu vrijednost), bez troškova poštarine. Navedene „umjesto cijene“ predstavljaju preporučene cijene dobavljača odnosno proizvođača u trenutku puštanja određenog proizvoda na tržište. - 4.4. Mogu li sve proizvode iz web-prodavaonice kupiti i u stacionarnoj poslovnici?
Ne, sve proizvode iz web-prodavaonice ne možete kupiti u našim stacionarnim poslovnicama. Vrijedi i obrnuto – neki proizvodi dostupni su samo u poslovnici, ali ne i u našoj web-prodavaonici... - 4.5. Jesu li cijene proizvoda u Hervisovoj web-prodavaonici i u Hervisovim stacionarnim poslovnicama jednake?
Budući da su u web-prodavaonici i u stacionarnoj prodavaonici u tijeku različite akcije, razlike u cijenama su, naravno, moguće. To posebno vrijedi za Mega Countdown – posebnu akcijsku web-ponudu koja vrijedi samo na Internetu. - 4.6. Mogu li poslati narudžbu za web-prodavaonicu i telefonom ili e-poštom?
Narudžbe dostavljene e-poštom ili telefonom nažalost ne možemo uzeti u obzir. Možemo uzeti u obzir samo one web-narudžbe koje su poslane elektroničkim putem, unosom podataka u polja za slanje narudžbe u Hervisovoj web-prodavaonici.
- 4.7. Mogu li negdje vidjeti sve svoje dosadašnje narudžbe u web-prodavaonici?
Da, ako ste registrirani korisnik, u rubrici Moj račun > Moje kupnje možete vidjeti povijest svojih web-narudžbi. - 4.8. Koliko traje isporuka proizvoda naručenih putem Interneta?
Isporuka proizvoda koji su u našem skladištu vrši se u pravilu u roku od 4–6 radnih dana nakon primitka potvrde narudžbe. Ako neki proizvod nemamo u svojem skladištu, već se nalazi u skladištu dobavljača, rok isporuke nešto je dulji. Kod takvih proizvoda naveden je točan podatak o isporuci. Ako vaša narudžba u navedenom roku još nije stigla ili ako niste primili potvrdu o otpremi svoje web-narudžbe, obratite se našoj servisnoj službi na adresi [email protected] . Ako ste možda naručili uslugu montaže (skije, bicikl, sprave za fitness), telefonom ćemo vas obavijestiti čim proizvodi koje ste naručili budu montirani i spremni za preuzimanje. - 4.9. Kako mogu pratiti status svoje web-narudžbe?
Za praćenje statusa svoje narudžbe morate imati otvoren web-račun. To možete učiniti u rubriciMoj račun > Moje kupnje. Kada se roba otpremi iz našeg skladišta, o tome ćete biti obaviješteni i putem e-pošte.
- 5. Click & Collect (platite putem Interneta, preuzmite u poslovnici)
- 5.1. Kada mogu preuzeti narudžbu Click & Collect?
Čim vaša roba stigne u odabranu poslovnicu HERVISA i bude spremna za preuzimanje, e-poštom ćemo vam poslati obavijest i potvrdu. Robu ćete preuzeti kada dostavite potvrde za preuzimanje i valjani službeni dokument s fotografijom (npr. vozačku dozvolu). Kod narudžbi Click & Collect plaćanje pouzećem nažalost nije moguće. - 5.2. Koliko će moja narudžba Click & Collect čekati na preuzimanje u odabranoj poslovnici?
Roba koja je spremna za preuzimanje u poslovnici, čeka na preuzimanje 14 dana od datuma primitka potvrde i obavijesti o preuzimanju. U slučaju da robu ne preuzmete u navedenom roku, narudžba se stornira. Povrat kupoprodajne cijene vrši se na isti način na koji je izvršeno plaćanje.
- 6. Plaćanje
6.1. Na koji način mogu platiti kupnju u web-prodavaonici HERVIS?
U web-prodavaonici HERVIS možete platiti kreditnom karticom ili pouzećem. - Kreditna kartica
Plaćanje je moguće sljedećim kreditnim karticama: Visa, Mastercard. Web-plaćanja izvršavaju se putem našeg platnog partnera PayUnity. - Plaćanje pouzećem
Prilikom plaćanja pouzećem naknadu ćete platiti neposredno dostavljaču. Naknada u iznosu od 3,97€ sastavni je dio troškova slanja koje naplaćuje HERVIS. U slučaju preuzimanja proizvoda u poslovnici odnosno ako vam ga dostavi špedicija nije moguće plaćanje pouzećem. - Naknade za plaćanje pouzećem poštom u Hrvatskoj 0,99€.
6.2. Koliko iznose troškovi slanja?
Troškovi slanja za Hrvatsku ovise o veličini odnosno težini pojedinog paketa/proizvoda. Troškovi slanja izračunavaju se paušalno i uključuju sve troškove dostave (pakiranje, eventualni dodatni troškovi logističkog poduzeća itd.). - Važeći PDV uključen je u troškove isporuke.
- 7. Otprema i dobava
- 7.1. Kamo mogu naručiti proizvode iz web-prodavaonice?
Naručene proizvode možemo dostaviti na poštansku adresu unutar Republike Hrvatske koju navedete tijekom web-kupnje (kući, na radno mjesto itd.) ili u bilo koju poslovnicu HERVISA. - 7.2. Mogu li naručiti proizvode i u inozemstvo?
Ne, dobava proizvoda moguća je samo unutar Hrvatske. Za kupce iz Hrvatske koji naručuju proizvode putem web-prodavaonice www.hervis.hr dobava je moguća isključivo u Hrvatskoj.
Dobavu u Hrvatskoj obavljaju različita logistička poduzeća.
- 7.3. Je li isporučen proizvod točno takav kao što je prikazan u web-prodavaonici?
Odstupanja od boja prikazanih na slikama u web-prodavaonici i stvarnim bojama modela moguće su i ovise i o postavkama boja na zaslonu vašeg računala ili mobilnog uređaja. Stoga ne jamčimo da boje prikazane na web-stranici odgovaraju stvarnim bojama isporučenih modela. - 7.4. Što mogu učiniti ako dobijem oštećen proizvod?
Ako se roba ošteti tijekom prijevoza, odštetni zahtjev morate odmah prijaviti prijevoznom poduzeću i ostvariti pravo na odštetu. HERVIS ne odgovara za eventualne skrivljene radnje odnosno oštećenja izazvana od strane trećih osoba.
Vidljivi nedostaci, što obuhvaća i nedostajući pribor i sastavne dijelove – kupac mora odmah nakon isporuke prijaviti u pisanom obliku. Eventualne druge nedostatke koji se odmah nakon isporuke ne mogu otkriti ni uz pažljiv pregled, moraju se prijaviti odmah kada ih kupac primijeti, ali najkasnije u roku od tri mjeseca nakon isporuke. - 7.5. Što mogu učiniti ako dobijem pogrešan proizvod?
Ako ste dobili pogrešan proizvod, odnosno drugačiji od onoga koji ste naručili, možete ga vratiti odnosno zamijeniti u najbližoj poslovnici Hervisa ili ga vratiti s naljepnicom za povrat. - 7.6. Je li moja roba (bicikl, skije itd.) prilikom isporuke u cijelosti sastavljena i mogu li je odmah početi upotrebljavati?
Svi bicikli, skije i sprave za fitness, koji su kupljeni u web-prodavaonici HERVIS, samo su djelomično sastavljeni i/ili montirani i dostavljaju se pakirani u kutiji. Za završnu montažu potrebno je stručno znanje. Troškovi montaže nisu uključeni u kupovnu cijenu. - 7.7. Može li HERVIS u moje ime obaviti završnu montažu?
To za vas možemo učiniti u svim našim poslovnicama. Prilikom web-naručivanja to je moguće samo kod načina otpreme „Click & Collect“, dakle uz web-narudžbu i preuzimanje robe u našoj poslovnici. Prilikom naručivanja robe u poslovnice HERVISA (Click & Collect) možete, dakle, odabrati dodatnu opciju – montaža. To znači da dodatno naručujete kompletnu montažu. Ta se opcija nalazi (u zadnjem koraku naručivanja – na stranici za pregled narudžbe. - A) Montaža bicikla
Ako ste se odlučili za kompletnu montažu bicikla, vaš će bicikl biti poslan izravno u poslovnicu HERVISA koju ćete sami odabrati. Kad bicikl dođe, kontaktirat ćemo vas u vezi s eventualnim posebnim željama i istovremeno vas obavijestiti o datumu preuzimanja. Tako ćete uštedjeti puno vremena! Istovremeno ćete se iz Hervisa bezbrižno odvesti biciklom, znajući da ga je stručno sastavio i pregledao naš osposobljeni suradnik. - B) Montaža skijaških vezova
Ako ste u procesu naručivanja odabrali montažu skijaških vezova, vaše će skije biti poslane u poslovnicu HERVISA koju birate sami. Kad skije dođu, kontaktirat ćemo vas u vezi s eventualnim posebnim željama i istovremeno vas obavijestiti o datumu preuzimanja. Sa sobom donesite skijašku pancericu jer bismo sigurnosnu montažu željeli izvesti tako da ona optimalno odgovara vezu. Tako ćete uštedjeti puno vremena! Istovremeno ćete se zimskim radostima predavati bez ikakvih briga jer vam je vezove stručno montirao i skije pregledao naš osposobljeni zaposlenik. - C) Sprave za fitness
Sprave za fitness možemo vam sastaviti samo ako ste pri web-naručivanju odabrali način otpreme »Click & Collect«.
U slučaju isporuke u kuću u suradnji s našim proizvođačima nudimo vam opciju stručne montaže u kući.
- 8. Rezervacija putem Interneta: Click & Reserve
- 8.1. Mogu li proizvode rezervirati putem Interneta u odabranoj Hervisovoj poslovnici?
Da, ta mogućnost postoji. Neke proizvode iz naše web-ponude na svoje ime možete rezervirati u odabranoj poslovnici HERVISA. Odmah nakon primitka vašeg zahtjeva za rezervaciju provjerit ćemo dostupnost proizvoda u odabranoj poslovnici i e-poštom ili SMS-om vas obavijestiti o statusu rezervacije u roku od 24 sata. Ako je proizvod dostupan, rezervirat ćemo ga na vaše ime i tri dana ga čuvati za vas u odabranoj poslovnici. Nakon dva dana ponovno ćemo vas podsjetiti da vas u odabranoj poslovnici čeka rezervirani proizvod. A nakon isteka tri dana, ako ne dođete po rezervirani proizvod, stornirat ćemo rezervaciju. Prilikom preuzimanja rezervacije morate dostaviti potvrdu o rezervaciji. Usprkos prethodnoj rezervaciji kupnja rezerviranog proizvoda nije obvezna. - 8.2. Koje proizvode mogu rezervirati putem Interneta?
- U načelu možete rezervirati sve proizvode koji su objavljeni na Internetu, a istovremeno su dostupni i u našim poslovnicama (iznimka: Proizvodi Mega Countdown koje možete kupiti isključivo putem Interneta). Dostupnost određenog proizvoda u odabranoj poslovnici prikazana je u obliku semafora:
- · zeleno svjetlo: u poslovnici je dostupan dovoljan broj odabranih proizvoda.
- · žuto svjetlo: dostupan je samo još ograničen broj odabranih proizvoda.
- · crveno svjetlo: odabrani proizvod u odabranoj poslovnici više nije dostupan.
- 8.3. Koliko proizvoda mogu istovremeno rezervirati putem Interneta?
- Sa svakom rezervacijom možete rezervirati samo jedan proizvod.
- 9. Gdje mogu pronaći opće uvjete poslovanja i uvjete otkazivanja?
- Prema zakonu 14 dana od dana primitka robe imate pravo otkazati svoju narudžbu. Detaljnije informacije i odgovarajući pravni tijek možete pronaći OVDJE
- Opći uvjeti poslovanja možete dobiti na uvid u izdanju za pregled putem Interneta, kao i u obliku dokumenta koji možete spremiti na svoje računalo.
- 10. Povrat i zamjena
- 10.1. Kako u slučaju povrata mogu dobiti novac?
Ako vratite proizvod u poslovnici, povrat kupoprodajnog iznosa vrši se na isti način kao i plaćanje; novac ćemo vam vratiti na isti način kao što ste i platili.
Ako pak proizvod vratite poštom s priloženom naljepnicom za povrat, kupoprodajni iznos koji ste platili za proizvod vratit ćemo na vaš račun. Troškove poštarine prilikom povrata robe snosi kupac! - 10.2. Mogu li odabrati bilo koju Hervisovu poslovnicu u kojoj ću preuzeti svoju web-narudžbu?
Da, ako želite da paket dostavimo izravno u odabranu poslovnicu HERVISA, molimo da tu mogućnost odaberete već u postupku naručivanja > mogućnosti naručivanja i to u rubrici Moja adresa za dostavu „Click & Collect“. Tamo možete pomoću poštanskog broja i mjesta potražiti najbližu odnosno omiljenu poslovnicu Hervisa u koju ćete naručiti odabrane proizvode.
- 11. Bonovi i akcije
- 11.1. Kako i gdje mogu unovčiti Hervisov poklon-bon?
Vrijednosne bonove možete iskoristiti u bilo kojoj od naših 13 poslovnica, ali ne i u web-prodavaonici. Zamjena bona za gotovinu nije moguća. Na bonovima je u pravilu naveden datum valjanosti. Nakon isteka navedenog datuma valjanosti bonove više nećete moći iskoristiti! - 11.2. Kako mogu iskoristiti kod za popust u web-prodavaonici?
Kod za popust u web-prodavaonici možete iskoristiti, kao što samo ime govori, isključivo u Hervisovoj web-prodavaonici. Istovremeno, dakle prilikom plaćanja jedne kupnje, možete iskoristiti samo jedan kod za popust. Valjanost svakog koda za popust vremenski je ograničena! - 11.3. Oduzimaju li se popusti za web-prodavaonicu automatski od iznosa kupnje?
Kod za popust iskorištava se tako da ga prilikom pregleda narudžbe unesete u predviđeno polje. Zatim će se iznos popusta oduzeti od iznosa vaše kupnje. - 11.4. Mogu li istovremeno iskoristiti više popusta?
Kao i obično, popusti i akcije ne mogu se kombinirati ni u web-prodavaonici. Dakle, iskorištavanje više bonova i/ili akcija istovremeno nije moguće!